Hiiumaa Saatkonda Telliskivis reklaamitakse digikeskkonnas

  • Avaldatud: 08.11.2021

Inimesed, kes elavad või tegutsevad Telliskivi keskusest 10 km raadiuses, on eestlased, nii mehed kui naised ja tegusas vanuses, saavad oma nutiseadmetesse reklaami Hiiumaa lähitoidu pakkumistest. Saatkonna digireklaami pakkuja Rando Reining firmast NobelDigital selgitab: „Oleme digireklaami sihtinud huvigruppide põhjal – Quality assurance, Gift, Working class, Handicraft, Boutiques, Handbags, Hipster, Jewellery, Online shopping, Organic cotton, Top Quality, Hipster (contemporary subculture), Luxury goods, Women’s clothing or Men’s clothing, 20 – 65+“.

Senised tulemused on paljutõotavad: Näitamisi 125 475; Reach 43894 (unikaalsed inimesed, kelleni reklaam jõudis); Klikke 1369; CTR 1,09% (läbiklikitavus); Frequency 2,86 (üks inimene nägi reklaami keskmiselt 2,86x).

„Väikese kliki hinna tõttu on kampaania tulemused olnud mitmekordselt paremad, kui ootasin. Kampaania mõõtmed on päris suured!“, ütleb Rando

Detsembris kokku siis 6,616 lehe vaatamist, kõige enam tõi facebook – 1100 kasutajat, Google otsing orgaaniliselt tõi 148 kasutajat, otse pood.hiiumaa lehele läks 117 inimest.

Analüütika järgi on e-pood kõige populaarsem kokkamisarmastajate seas (12,83% inimestest kuulusid sellesse segmenti), perekesksed 10,16% ja raamatute armastajad samuti 10,16%. Seejärel tähtsam segment oli 8% rohelist eluviisi väärtustavad inimesed. 7% olid lemmiklooma armastajad. Siit on juba võimalik haarata inspiratsiooni tootearenduseks! 21. sajand on ikka tore 🙂

Digireklaami näide

Digireklaami toetati MTÜ Hiidlaste Koostöökogu projektist MAK 2014-2020 toetus meetmes 16.4 “Lühikeste tarneahelate või kohalike turgude kaudu põllumajandustoodete ja toidu turustamisvõimaluste arendamise toetus”